بهترین درب های ضد سرقت برای افزایش امنیت خانه شما – دوم

دوشنبه 19 آذر 1397
11:34
mehdi

  1. درب های ضد سرقت کشویی لولایی

برای اینکه ترکیبی از یک صفحه صلب و درب امنیتی داشته باشید، درب های ضد سرقت ما ازیک مش فولادی ضد زنگ در یک سیستم ثبت اختراع شده استفاده می‌کند که بر روی یک قاب محافظت شده نصب می‌شوند. با قیمتی مناسب، می‌توانید صفحات محافظ را خریداری کنید که به راحتی خراب و شکسته نمی‌شوند و دارای یک طراحی نوآورانه برای محافظت از درب‌های شیشه ای شکننده هستند.

درب ضد سرقت پرفروش

مزایا: چند منظوره

مواد سازنده صفحات درب های ضد سرقت، حشرات موذی، اشعه های مضر UV را در بیرون از خانه شما نگه می‌دارند و نیازی به میله‌های محافظ و یا پانل‌ها ندارند، بنابراین شما می‌توانید یک دید کامل از خارج از منزل خود داشته باشید.

معایب: به سختی نصب می‌شوند

در حالی که محصولات اکباتان در توسط پیچ‌های معمولی و یک سیستم قفل سه نقطه‌ای و یک قاب آلومینیومی نصب می‌شوند، مشتریان شکایت دارند که نصب و راه اندازی آن پردردسر‌تر از دیگر مدل های مشابه است و نیاز به سوراخکاری‌های اضافی برای یافتن مناسب‌ترین چارچوب دارد.

ویژگی‌های امنیتی برتر که درب های ضد سرقت شما به آن نیاز دارند

درب ضد سرقت

این ویژگی‌های کلیدی، درب ورودی شما را به یک مانع مستحکم در برابر ورود سارقان و خرابکاران تبدیل می‌کند.

  • هیچ بخش شیشه‌ای در نزدیکی دستگیره درب وجود نداشته باشد: یک سارق به راحتی می‌تواند با شکستن این شیشه به دستگیره درب شما دسترسی داشته باشد و درب را از داخل باز کند.

  • مواد صلب: هرگز درب های ضد سرقت بیرونی را انتخاب نکنید که دارای بخش‌های توخالی باشند. قوی‌ترین مواد برای استفاده در درب‌ها، چوب و فولاد است. فایبر گلاس نیز به دلیل قیمت آن گزینه جذابی است، اما ممکن است با اعمال نیرو دچار شکستگی شود.

  • پیچ و مهره قوی: یک قفل با کیفیت همراه با پیچ و مهره قوی به قدری محکم است که امکان ندارد با کشیدن کارت اعتباری باز شود. پیچ و مهره درب شما باید در سراسر قاب درب خانه شما گسترش یابد.

  • درب کوچک برای تردد حیوان خانگی، در صورت نیاز: بعضی از درب های ضد سرقت برای حیوان خانگی به اندازه‌ای بزرگ هستند که انسان هم می‌تواند از آن عبور کند. اگر به یک درب بزرگ برای تردد حیوان خانگی خود نیاز دارید، ایمنی آن را تامین کنید.

چه چیزی درباره نصب درب های ضد سرقت خود باید بدانید

اول، شما باید بدانید که آیا درب ضد سرقت ترک اصل شما یک درب لولایی یا صلب است. درب‌های لولایی با یک چارچوب همراه هستند، در حالی که درب های ضد سرقت صلب فقط شامل خود درب می‌شوند. درب‌های لولایی یک گزینه ضروری هستند به ویژه اگر درب فعلی شما بیش از بیست و پنج سال عمر داشته باشد زیرا آنها همراه با یک قاب مهر و موم شده همراه می‌شوند.

دوم، شما ممکن است نیاز به یک نصاب حرفه‌ای برای انجام عملیات نصب خود داشته باشید. شما نیاز به دقت زیادی دارید تا اطمینان حاصل کنید که درب شما کاملا به لبه‌های چارچوب متصل شده و بدون نیاز به فشار زیاد بر روی لولاهای خود به راحتی حرکت می‌کند. اگر تصمیم به نصب یک درب لولایی دارید، دستورالعمل‌های گام به گام را دنبال کنید.

سوم اینکه آیا شما خودتان درب های ضد سرقت را نصب می‌کنید و یا یک نصاب حرفه‌ای برای انجام این کار استخدام می‌کنید، مطمئن شوید که پیچ و مهره و قفل شما به اندازه کافی تقویت شده باشند. پیچ و مهره باید دارای کیفیت درجه 1 باشند و همراه با یک چفت محکم عرضه شوند که حداقل یک اینچ طول دارد. صفحه برخورد نیز باید توسط چهار پیچ به طور محکم به چارچوب درب متصل شود.

با نصب یکی از این درب های ضد سرقت یک ظاهر جذاب به بازدید کنندگان از خانه شما و یک علامت هشدار بزرگ به مزاحمان بالقوه خانه خود دهید. شما می‌توانید به سرعت و به راحتی امنیت خانه خود را ارتقا دهید و ویژگی‌های امنیتی اضافی را به درب خانه خود اضافه کنید.

برای یادگیری روش‌های بیشتر برای جلوگیری از ورود مزاحمان به خانه خود، پست‌های دیگر ما را نیز مطالعه کنید!

اکباتان در تحقیقات گسترده‌ای را برای توسعه محصولات مناسب انجام داده است. این یک ضمانت نامه نیست. نیازهای منحصر بفرد هر فرد باید به هنگام انتخاب محصولات در نظر گرفته شود.


[ بازدید : 332 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به درب ضد سرقت ، درب های ضد سرقت ، درب ضد سرقت ترک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]